sobota 9. septembra 2017

Dievča z kalendára 3 - Audrey Carlanová

Čo prinesie júl, august a september?

Počas ďalších troch mesiacov zamieri Mia do Miami, Texasu a do svojho rodného mesta Las Vegas.V júli sa stane herečkou, zvodkyňou v hudobnom videoklipe hiphopového umelca Antona Santiaga. V auguste sa vydá do Texasu, kde sa má tváriť, že je dávno stratená a dlho hľadaná sestra ropného magnáta a majiteľa ranča Maxwella Cunnignhama. Táto úloha by pre ňu mala byť jednoduchá, no skomplikuje ju minulosť, ktorá sa Mii pomaly odkrýva a mení všetko, čo dovtedy poznala. V septembri sa Mia vráti do rodného mesta, kde ľudia, ktorí sú jej blízki, bojujú o život. Otcov zdravotný stav sa zhorší a ani jej priateľ Wes to nemá ľahké. Mia zúfalo hľadá riešenie.
Dievča z kalendára je séria, ktorá ma zaujala hneď na prvý pohľad. V dobe, keď je knižný trh preplnený erotickými románmi, prišla Audrey so zaujímavým nápadom, ktorý sa odlišuje od ostatných. Štvordielna séria sa pomaly blíži do finále a tretí diel teda príbeh poriadne zamotal. Musím priznať, že som sa na tento diel mimoriadne tešila práve za to, že som očakávala už oveľa viac, keďže letné mesiace v sebe skrývajú veľký potenciál, ktorý sa dá pri podobných príbehoch využiť.

"Pravidlá eskortnej služby:
Vždy musíš vyzerať čo najlepšie.
Stále sa usmievaj.
Nehovor, keď netreba.
Buď stále k dispozícii.
Sex s klientom nie je súčasťou zmluvy."
 

Mia stále pokračuje vo svojom pláne na získanie peňazí pre otca, ale jej cesta za nimi už nie je taká jednoduchá. Keď sa Mia vráti do svojho rodného mesta, zisťuje, že ani jej otec, ani priateľ Wes na tom nie sú úplne najlepšie a obaja by potrebovali jej pomoc. To, že autorka zaviedla Miu naspäť k svojím blízkym po dlhšom čase, bol podľa mňa skvelý ťah a príbeh tak začal ešte viac gradovať. Práve tento mesiac, alebo teda časť, bola podľa mňa najlepšie spracovaná a naozaj som si ju užívala. Pravdaže, aj ostatné kapitoly a mesiace boli zaujímavé, keďže som mala pocit, že práve týmto príbehom sa autorka rozhodla, čo najviac dej vygradovať a neustále napätie stúpalo, pretože autorka nezabudla ani na to, že práve minulosť môže často skomplikovať nielen prítomnosť, ale aj našu budúcnosť. Mia po istom čase podľa mňa dospela a keď si ju porovnám s prvým dielom, určite sa jej charakter vyvíja k lepšiemu. Navyše sa mi naozaj páči, že pri týchto knihách je cítiť, že sa nielen hrajú na to, že sú určené starším čitateľkám, oni naozaj aj také vyspelé sú. Často sa totiž pri podobných románoch stretávam s tým, že sú tieto knihy príliš povrchné, nezaujímavé a hlavne ešte nedozreté, ako keby zabudli, aké čitateľky ich najmä vyhľadávajú. Práve preto si ma Audrey získala, že jej príbehy boli napísané naozaj kvalitne a že presne vystihla, po čom nielen moje, ale aj iné, čitateľské srdce baží. 

Navyše, aj keď sa táto séria radí medzi erotické romány a je pravda, že nejaké tie chúlostivé scény sa tam aj vyskytnú, nemôžem povedať, že by to bolo to hlavné, na čom autorka stavia celý dej, ale že sa naozaj drží hlavne toho, prečo to všetko Mia vlastne robí a celý dej sústreďuje okolo tohto dôvodu. Navyše, okrem ľúbostných problémov, autorka pekne priblížila aj prácu luxusnej spoločníčky, čo to vlastne obnáša a ako to funguje, pričom nezabudla ani ukázať, že to nie je vždy jednoduché a ako vám práve rodina a priatelia môžu v takej chvíli pomôcť. Audrey ma naozaj prekvapila, pretože práve týmto dielom ukázala, že sa snažila vytvoriť niečo viac ako len dej plný sexu, ktorý nemá ani hlavu, ani pätu a je preplnený samým klišé. Navyše ma teší, že sa nedrží len na jednej úrovni, ale je vidieť, že sa už vypísala a smeruje stále vyššie. Teraz pred ňou bude stáť neľahká úloha, pretože touto sériou nastavila latku poriadne vysoko a tak pri poslednom dieli bude mať čo robiť, aby ju prekonala. Navyše nás čakajú posledné mesiace a ja som zvedavá, ako sa celý príbeh uzavrie.

V tomto prípade nemôžem dať nič iné, než plný počet lajkov a pokiaľ ste tejto sérii ešte nedali šancu, je najvyšší čas to zmeniť, pretože ponúka oveľa viac, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať.

https://www.bux.sk/knihy/293653-dievca-z-kalendara-3-jul-august-september.html

2 komentáre:

  1. Super recenzia, som zvedavá ako celá séria dopadne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. QUANTUM BINARY SIGNALS

    Professional trading signals delivered to your mobile phone daily.

    Start following our trades NOW and profit up to 270% a day.

    OdpovedaťOdstrániť