streda 23. novembra 2016

Top trojka na december + čo sa objaví na blogu

Za týždeň už máme koniec novembra z čoho ja sa mimoriadne teším, keďže toto bol jeden z najhorších, najťažších, najvyčerpávajúcih mesiacov vôbec. Pozitívne slová hľadám len ťažko. Slabé je to aj s čítaním, väčšinou čítam na úkor spánku, potom si nadávam, že som unavená a že sa mi zle učí a podobne, no pevne verím, že december bude lepší už len preto, že budú Vianoce, ktoré milujem! Najskôr vám predstavím moju top trojku a potom na čo sa môžte tešiť na blogu, keďže mám pár nápadov :)

Vánoční zázrak - Jay Asher

Sierra vede dva životy. Jeden v Oregonu, kde její rodina vlastní farmu vánočních stromků. A druhý v Kalifornii, kde před Vánocemi stromky prodávají. A opustit jeden vždy znamená, že jí schází ten druhý. Tak to je až do posledních Vánoc, kdy potká Caleba.Vzorného kluka, který ale před lety udělal obrovskou chybu a platí za ni dodnes. Sierra nedá na minulost a rozhodne se mu pomoct. To sice vyvolá vlnu nesouhlasu a podezření, ale Caleb se Sierrou přijdou na to,na to, že jedna věc je silnější: pravá láska.

Táto kniha síce vychádza už tento mesiac (asi aj vyšla), ale ja sa k nej dostanem až v decembri, tak som ju sem zaradila. Mňa strašne mrzí, že u nás vychádza žalostne málo kníh s vianočnou tematikou, a preto po každej ktorá vyjde doslova prahnem a neskutočne sa na ňu vždy teším, preto je úplne jasné, že túto novinku od CooBoo si nemôžem nechať ujsť.



Hľadanie prísľubu večnosti - Jennifer Probstová

Arilyn Meadowsová celé roky pomáha druhým zbaviť sa svojich emočných problémov, no teraz aj jej nečakane dochádza dych. Popri poradenskej práci v zoznamovacej agentúre Kinnections vo Verily, kde radí osamelým dušiam, ako si nájsť ideálneho partnera, vyučuje jogu, pomáha vo zvieracom útulku, vedie intenzívny kurz zvládania hnevu a pomáha milovanému dedovi. Na hľadanie dokonalého muža jej nezostáva čas. Vlastne na to ani nemá chuť. Po tom, ako prichytila svojho dlhoročného partnera a učiteľa jogy v kompromitujúco nejogovej pozícii s jeho žiačkou, sa rozhodla, že svoj čas radšej venuje opatere priateľkinho psa a nebude riskovať, že jej znovu nejaký podliak zlomí srdce. Preto keď do jej kurzu zavíta policajný dôstojník Stone Petty – arogantný mačo s drzým úškrnom, ktorého tam poslal šéf, aby si trochu schladil hlavu –, Arilyn sa zaprisahá, že jeho zvádzanie a dvojzmyselné narážky bude ignorovať. No iskru, ktorá medzi nimi vzplanula, už nič neuhasí a požiar sa šíri tempom, ktoré prekračuje všetky rýchlostné limity.

Jennifer je jedna z mojich najobľúbenejších spisovateliek a každá jej kniha sa mi zatiaľ páčila, a preto si rozhodne nenechám ujsť ani jej ďalší literárny počin. Jej diela sú podľa mňa naozaj kvalitné a pre milovníkov romantiky (ako som ja) úplne stvorené.

Kiera Cass - The selection coloring book

Omaľovánky som zbožňovala už ako malá a zbožňujem ich stále, či už antistresové, alebo nie, a keď som uvidela, že aj k Selekcii vychádzajú, tak mi až srdce zaplesalo. Vyzerajú naozaj krásne, dúfam, že sa dočkáme vydania aj v Čechách. 













Toto by bola zhruba moja top trojka. Čo sa týka plánov mám zopár nápadov, dúfam, že sa mi ich podarí zrealizovať, keďže zatiaľ ma vysoká riadne oberá o čas, ale určite môžete čakať:
1. Súťaž - už v lete mal blog narodeniny a tak som nejakú plánovala, keďže sa mi to ale nepodarilo, tak bude aspoň teraz vianočná. Pravdepodobne v sobotu zverejním podmienky a výhry a potrvá do 24.12. kedy vyhlásim víťazov.
2. Seriály - keďže v piatok svetlo sveta uzrie pokračovanie Gimore Girls, jedného z mojich najobľúbenejších seriálov, nedá mi nevyjadriť sa k tomu, takže bude článok :)
3. Vysoká škola - už dlhšiu dobu sa chystám zverejniť článok, kde vám trochu chcem povedať o tom, ako to mám zatiaľ na VŠ, možno niekto z vás rozmýšľa nad týmto odborom, čo študujem a tak vám o ňom trochu poviem
4. Neknižné články - chcela by som blog oživiť aj o niečo iné ako o recenzie a keďže strašne rada pečiem, určite by som vám chcela ukázať ničo z mojich výtvorov, poprípade nejaký recept môžte vyskúšať, a tak isto keďže sa blížia Vianoce tak aj nejaké vianočné články
5. Zhrnutie - to bude pravdepodobne až na konci roka, možno priamo na Silvestra, kde sa dočkáte zhrnutia celého môjho roku, blogu, plánov na ďalší rok a podobne

Toto sú zhruba moje plány, dúfam, že sa mi všetko podarí a že sa na ďalšie príspevky tešíte, poprípade mi môžte do komentára napísať aké články by vás potešili :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára