sobota 26. novembra 2016

On my wishlist 43 alebo trošku netradičný wishlist

Okrem toho, že rada čítam a blogujem, je moja druhá najväčšia láska pečenie. Až  do tohto leta som bola úplné nevzdelaná v oblasti varenia a pečenia, no keďže som popri vysokej nechcela umrieť na hlad alebo žiť len na wifonkách, či sa stravovať v McDonalde, s ocinom sme sa podujali na neľahkú úlohu - naučiť ma variť. Išlo mi to ale na počudovanie dobre a nechcem sa chváliť, ale pár jedál viem naozaj dobre :D Mám to šťastie, že aj môj priateľ vie skvelo variť, a tak sa ja popri ňom môžem venovať pečeniu. Neviem, či ste si to všimli, alebo či tomu tak bolo vždy a len ja som nevenovala tomu nejako pozornosť, ale zdá sa mi, že v poslednej dobe vychádza každý mesiac množstvo rôznych kuchárok. Len máloktoré z nich ma zaujmú, keďže väčšinou obsahujú ešte príliš zložité postupy pre moju maličkosť, alebo neobsahuje dôležité informácie ako čas varenia/pečenia, na akú teplotu, poprípade ani gramáž, alebo majú neprehľadné postupy. Sú však dve krásky, ktoré určite chcem mať v knižnici a ktoré odporúčam každému, koho baví pečenie. 

Angie Bakes - Sladko, ľahko a s láskou



Lucia Gážová - Lulus cukrárka

Podľa Angie pečiem 99% mojich receptov. Je to blogerka, ktorá si získala svojich priaznivcov najmä vďaka svojej stránke, na ktorej každý týždeň uverejní nejaký lákavý recept. Ja som s jej receptami mimoriadne spokojná, a preto, keď som sa dozvedela, že jej vychádza kniha, som sa naozaj potešila, pretože ona si to naozaj zaslúži. Lulus objavila moja mamina len nedávno a ešte som nemala šancu od nej toho veľa vyskúšať, ale tiež na jej stránke nájdete skvelé recepty a ona sa sústreďuje hlavne na makrónky, ktoré ja milujem celým svoj srdcom a budem rada ak sa mi podarí urobiť aj domáce :)

Viem, že nie je asi veľa blogerov, v ktorých wishliste nájdete kuchárky, no aj tak ma zaujíma, či aj vy ste si niekedy nejakú kúpili, alebo možno niekomu inému :)

1 komentár:

  1. Ja som zase našla záľubu vo varení a nejako som sa stala hlavnou kuchárkou v rodine. :D Zatiaľ skúšam ľahšie jedlá ale postupne sa zlepšujem. Bohužiaľ...moje koláče nedopadnú podľa predstáv. :/
    Kvôli tvojmu Wishlistu som si začala hľadať nejaké kuchárske knihy, našla som dve, ktoré ma zaujali- Moje sladké jedlo a Zdravé raňajky.
    No...vďaka tebe má moja rodina ďalšie darčeky, ktoré mi musí kúpiť pod stromček. :D

    OdpovedaťOdstrániť