sobota 16. apríla 2016

On my wishlist 40

Keď som videla koľko kníh má u nás vyjsť (ďakujem Mati za takéto info !) tak som od radosti jasala a jasala! A potom plakala a plakala, pretože si na ne nájdem čas možno najskôr v júni! Aj tak mám však vyhliadnuté dva tituly, ktorých sa dočkáme už v máji!

Odvrátená tvár lásky - Colleen Hooverová

Nádych - Peneplope Douglasová

Tieto krásky majú vo vydavateľstve Ikar vyjsť už v máji a ja sa ne naozaj teším. Colleen nie je zrovna moja obľúbená autorka, ale na túto knihu som videla toľko pozitívnych recenzií, že to ani nie je možné. Nádych ma tiež oslovil, len ma mrzí, že bude mať rovnakú obálku ako Aspoň trošku normální od Trish. 

Čo na ne hovoríte? Tiež sa tešíte? :)

3 komentáre:

  1. Ani jedno nie je predmetom môjho záujmu :D Aspoň nie teraz. Uvidím, či ma nejaká recenzia donúti zamyslieť sa nad kúpou. Ale zaregistrovala som, že tieto knihy vyjdú. Ja už ale nemôžem moc pozerať, že čo vyjde, kým mám 70 kníh v knižnici neprečítaných a nemám čas na ne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ugly Love som práve nedávno prečítala a veľmi sa mi páčila. Colleen mám rada aj keď som zatiaľ od nej prečítala iba 3 knihy + novelu. Neviem však posúdiť, či je táto kniha moja obľúbená alebo nie. Za prečítanie ale určite stojí.

    OdpovedaťOdstrániť