sobota 24. januára 2015

Seriály: Baby Daddy

V poslednej dobe (niekde zhruba do Vianoc) som prepadla takej mánii, že som začala vo veľkom pozerať seriály, dokonca by som povedala, že niekedy mi je po dni strávenom nad knihami lepšie sadnúť k nejakemu seriálu ako ku knihe. Nájsť však nejaký dobrý pútavý sriál, ktory by ma dostatočne zaujal, je však oveľa ťažšie ako som si myslela. Hrdo však vyhlasujem, že som našla jeden, ktorý je rozhodne zo všetkých najlepší. A to je ... tramdadaaaaa

Baby Daddy


Oficiálny pokec: Z Bena se ze dne na den stane táta, když před svým vchodem objeví odložené malé dítě, které tam nechala jeho bývalá přítelkyně. Ben se rozhodne holčičku vychovávat. Pomocnou ruku mu podá jeho máma, bratr Danny, nejlepší kamarád Tucker a jeho dobrá kamarádka Riley, která je do Bena ve skrytu duše zamilovaná.

Tento seriál je mega vtipný, úžasný, romantický a naozaj ho strašne zbožňujem. Zatiaľ sa pracuje na 4.sérii, z ktorej vyšlo okolo 8 - 10 dielov. Najväčšou výhodu je hlavne herecké obsadenie tohto seriálu. Okem pánov by som chcela dať do pozornosti aj Riley - jednu z ústredných postáv, ktorú stvárnuje herečka Chelsea Kane. Keď som bola menšia pozerávala som seriál Jonas Brothers, v ktorom hrala a už vtedy som si ju obľúbila.

Tento seriál je ešte pomerne mladý, stál sa na ňom pracuje a ešte stále vyhádzajú nové diely. Naozaj ej strašne vtipný a zábavný, ale obsahuje aj takú tu vážnejšiu zložku, ktorá z neho robí viac než len hlúpu bezdejovú blbosť . :)

Tento seriál sa vám bude páčiť, pokiaľ máte radi seriály ako Ako som poznal vašu matku, Friends with better lives, či Teória veľkého tresku (možno).

Poznáte? Pozeráte? :)

1 komentár:

  1. Taky si ráda sednu k seriálu, ale o tomhle jsem v životě neslyšela, což je podle mě škoda, protože to vypadá vážně zajímavě :) Mrknu na pár dílů a uvidím, jak mě to chytne. :)

    OdpovedaťOdstrániť