pondelok 29. septembra 2014

On my wishlist 23

Denník Anny Frankovej - Anna Franková


Kam zmizla Aljaška - John Green




Tieto dve knihy sú strašne odlišné, no zároveň majú niečo spoločné - že ich chcem. Mnohí z vás možno nerozumejú, že prečo zrovna tieto dve. O Anne Frankovej sme mali minulý rok besedu a už vtedy ma tento príbeh zaujal. Postupne som však na to zabudla a napadlo ma to, až keď som si čítala jeden príspevok na blogu Luu, kde na mňa táto kniha svietila a doslova mi pripomenula, ako som na ňu zabudla. Mám rada dejepis a obzvlášť vojnový či po roku 1900 až do súčasnosti, a preto si denník Anny určite nechcem nechať ujsť. 

Mnohí z vás mi možno neuveria, keď poviem, že som ešte knihu Kam zmizla Aljaška nečítala. Chyba, že? Opäť raz som si na ňu spomenula, až keď som ju zbadala v kníhkupectve a kedy som sa rozhodla, že ju proste musím mať!

Čo hovoríte na tieto knihy ? Čítali ste? Budete čítať ? :)   

4 komentáre:

  1. Druhou knihu si chci taky přečíst. Ale teď budu mít od Greena Papírová města, na což jsem hodně zvědavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pobavila mě ta slovenská verze názvu "Looking for Alaska" :D No nic, slovenština je zábavný jazyk. Knihu jsem četla a zklamala mě.. Bohužel mi to celé přišlo strojené a neupřímné. Deník Anny Frankové si určitě chci někdy přečíst. Její příběh je neuvěřitelný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Poprvé jsem jenom koukala, co to jako má být za název a teď už se jenom směju :D škoda, že tě to zklamalo, jak jsem psala, chci si knihu přečíst :)

      Odstrániť
  3. Ani ja som ešte nečitala Kam zmizla Aljaška,aj ked ju mám doma ale určite si ju chcem prečitať :)

    OdpovedaťOdstrániť