štvrtok 31. júla 2014

Mesačná chvastačka za júl


Mesačnú chvastačku vytvorila Judit!

Čítacích plánov na júl som mala veľa. Keďže môj priateľ odišiel do Nemecka pracovať, myslela som si, že budem aspoň veľa, veľa čítať, zobrala som si kopu recenzákov, no povedzme si pravdu, nechce sa mi do toho. V poslednom čase sa mi do čítania vôbec nechce, veľa krát sa musím premáhať a tak nejako dúfam, že to bude len prechodné obdobie. Nechcem vás otravovať, a preto vám radšej ukážem svoju kôpku kníh :)

Nepamätám si čo prišlo v akom poradí, no všetko sú to recenzné výtlačky plus čítačka Kindle. Možno si pamätáte moju dilemu či tablet alebo čítačku a tento problém vyriešila moja super teta (tá čo venovala aj knihy do súťaže), ktorá mi dala na narodeniny čítačku. Ak mám povedať pravdu, moc som ju zatiaľ nevyužila, keďže mám dosť aj papierových kníh na čítanie, no v sobotu odchádzam na dovolenku, tak tam si ju určite chcem zobrať. Z Ikaru som dostala na recenziu Slzu a Dukanovu diétu, na ktoré už nájdete na blogu aj recenzie. Slza ma až tak nezaujala, čo som aj predpokladala, keďže Lauren nemám rada a s Dukanovou diétou som bola mimoriadne spokojná!

Od Albatrosu som dostala Proroctví (ktorého sa trochu obávam), Prvú striebornú knihu snov (na tú sa strašne teším, keďže Kerstin mám rada) a Prvých 100, od ktorých som sa držala bokom, no po tých skvelých ohlasoch, som sa predsa len rozhodla dať knihe šancu. Ďalej mi prišiel Vlčí dar, na ktorý som zvedavá a od kníhkupectvá ABC Môj bláznivý zápisník, ktorý ma zatiaľ trochu sklamal a ešte kniha Zachovajte paniku, od ktorej vôbec neviem čo mám očakávať. A ako posledné tu máme prvé dva dieli Percyho Jacksona. Filmy som videla asi milión krát, keďže môj brat ich hrozne rád pozerá a tak ma napadlo, že aj kniha by mohla byť fajn. Na fotke chýba ešte kniha Božský hráč, ktorá sa mi strašne páčila a na ktorú už tiež nájdete na blogu recenziu. Očakávam ešte aj balík z gorily, ktorý však vôbec neviem kedy dôjde, no určite úlovky z neho uvidíte v augustovej chvastačke.

Okrem toho som mala narodeniny, no tak nejako som si povedala, že keď teraz dostávam kopu recenzákov, nebudem ešte míňať ďalšie peniaze na knihy a radšej si ich ušetrím na niečo iné. Čo sa týka témy kupovania kníh, chcela by som jej venovať vlastný článok, ale neviem vôbec či sa mi to podarí. V sobotu by som mala odísť na dovolenku a vôbec neviem, či sa mi dačo podarí ešte prednastaviť, keďže sa teraz snažím rýchlo postíhať všetky recenzie.

A aké sú vaše úlovky? :)

15 komentárov:

  1. Percy je úplne skvelý :3 Tieto prvé dva diely sú ešte také začiatky, ale aj tak je to absolútne skvelá séria :3 Prvú striebornú knihu snov chcem aj ja :D teraz som od autorky čítala prvé dve časti Drahokamov a to je proste skvelé, tak som zvedavá aj na túto :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Drahokamy sú úžasná séria !! A Percyho sa trochu bojím, no hádam sa mi bude páčiť :)

      Odstrániť
  2. Krásné kousky..:)

    Tvůj blog byl přidán do nové tabulky obsahující knižní blogy a weby. Pokud máš nějaké otázky či reklamaci, tak se ozvy. Jakékoli změny prosím hlas.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné knižky. :) Ale prečo si si potom vzala Slzu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Vieš asi zo zvedavosti, či sa autorkin štýl zmenil, alebo či to bude stále to isté :)

      Odstrániť
  4. Skvele knizky, tesim se na recenze :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobré knižky. Slza má krásnu obálku. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne knihy! :) Ja som Prvých 100 čítala, a aj keď to nie je možno taká svetoborná kniha a je oveľa menej akčnejšia ako seriál, mne sa veľmi páčila. :) Kniha na pohodové čítanie. :)
    music-escapefromreality.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krása! :) Slza je nádherná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aj môj priateľ chodí pracovať do zahraničia :D V jeho neprítomnosti prečítam asi dvojnásobok kníh, ktoré by som prečítala keby bol doma :D Väčšinu kníh, aké ti pribudli by som chcela aj ja :) najmä Prvú striebornú knihu snov.

    OdpovedaťOdstrániť