štvrtok 17. júla 2014

Len tak pomimo:Aliexpress

Pôvodne som sa chcela v tomto článku zamerať na hudbu, ktorú počúvam, ale to až neskôr, pretože teraz vám chcem predstaviť jednu skvelú stránku, na ktorej nájdete úplne všetko a za skvelé ceny!


Túto stránku mi nedávno ukázala moja kamarátka. Najskôr som tomu veľmi neverila, keďže si radšej veci kupujem len v obchodoch, ako objednávam z rôznych stránok, no nakoniec som sa na ňu dala nahovoriť a tak sme sa viacerí kamaráti dohodli a poobjednávali sme si kopu vecí. Postupne nám všetko prichádza, mne už prišli hodinky a mimoňovské slúchdlá, kamarátom tepláky, kraťasy a zatiaľ všetko vo vynikajúcom stave (dokonca jedna známa si stadeto objednala svadobné šaty)).

Pokiaľ poznáte stránku eBay, tak toto je niečo podobné. Nájdete tu pravdaže aj drahšie veci, ale väčšina vecí je za vynikajúce peniaze. Hneď ako vstúpite na túto stránku si hlavne nastavte, aby sa vám ceny prepočítavali na eurá a aby ste to nemuseli prerátavať :)

Výhody:
- aj keď vám príde čínsky sáčok, veci sú úplne kvalitné, nepoškodené, ako by ste ich kúpili v New Yorkeri, Tally Weil, či v inom obchode
- pri platení sú vám peniaze strhnuté rovno z účtu, čiže nepotrebujete ani kreditku ani nič
- ceny sú vynikajúce, ja som si napr. objednala legíny čo tu stoja 8 euro za 2
- nájdete tam všetko cez oblečenie, bižutériu, kozmetiku až po vašu izbu, záhradu
- sú tam aj knihy, diáre, denníky, ...
- môžete si v kľude doma pozerať veci, sú tam aj rozmery na jednotlivé veľkosti, rôzne farby, popis, všetko
- nachádza sa tam množstvo vecí, ktoré sa nikdy v slovenských obchodoch neobjavia

Nevýhody:
- neviete kedy presne vám daná vec príde, niekto to trvá aj mesiac, inokedy je to tu do týždňa
- ak si napr. objednávate fake nejakej významnej značky, môže sa stať, že vám ju pri námatkovej kontrole na colnici zhabú a vy budete musieť zaplatiť pokutu (stáva sa to len minimálne)

Moje odporúčanie:
- určite kryty na telefón!, pokiaľ máte iphone na mobil tak úplne super
- s oblečením si dajte pozor na rozmery, hlavne páni, niekedy je treba o číslo väčšie 
- neotáľajte dlho!

Poznáte túto stránku? Skúsili by ste ju ? :)

4 komentáre:

  1. Ja som tu tiež nakupovala, kúpila som aj pre mňa a pre priateľa jing-jang náhrdelníky, ale odkedy tú stránku hekli (bolo to aj v správach tuším), tak som tam radšej ani nebola. Príliš som sa bála, že mi niekto vybieli účet. Presťahovala som sa na sammydress.com :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky tam objednávám :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :D Páči sa mi ten nápad že LEN TAK POMIMO :) Musím dačo poobné spraviť na blogu...Hmm ja som teraz prvý krát objednávala a zatiaľ nedošlo nič :DD ale ešte to není ani mesiac ...

    OdpovedaťOdstrániť