streda 12. februára 2014

Knihy, ktoré mi zostali v srdci 2

Možno si niektorý ešte pamätaté prvú časť tohto článku, v ktorej som sa zamerala na knihy, ktoré mi zostali v srdci, pričom  to boli knihy najlepšie, najhoršie, na ich konce a podobne. Tento krát však pôjde o knihy, ktoré mi zostali v srdci vďaka pocitom, ktoré som pri nich mala. Či to bolo šťastie radosť, plač alebo hnev, hnev a hnev :)

Najsmutnejšia - Na vine sú hviezdy: Čo sa týka najsmutnejšej knihy, prvenstvo si určite zaslúži John Green. V živote som sa asi necítila tak zdeptane a smutne ako pri čítaní tejto knihy a už teraz sa psychicky pripravujem na film.

Najvtipnejšia - Žeby Upírska akadémia: Naozaj som si nebola istá, čo dať do tejto kategórie, no nakoniec som sa rozhodla pre UA (alebo VA ak chcete). Naozaj milujem hlášky Rose a myslím si, že vďaka nej môžeme zaradiť VA medzi jednu z najvtipnejších kníh (aj keď som si tým neni úplne istá).

Najnudnejšia - Divočina: Od tejto knihy som čakala naozaj dosť veľa, no nakoniec nič z toho. Okrem toho, že ma autorka dosť rozčuľovala, tak bola aj kniha neskutočne nudná.

Najdramatickejšia - Pád anjelov: Čo sa týka tejto knihy, tak aj keď nebola až taká dobrá,je pravda, že tam bolo mnoho (až príliš) dramatických scén, z ktorých som sa ja spamätávala riadne dlho.

Najviac ma nahnevala - Vykúpenie: Keď som čítala túto knihu bola som hrozne nahnevaná. Nechápala som o čo ide Lauren Kate a prečo sa tak strašne všetko pokaziť. Keď som sa nakoniec dostala ku koncu knihy tak som už bola zúfalá, nahnevaná a skoro som oplešatela.

Najzmätenejšia - Zlodejka duší: Aj keď táto kniha patrí k jedným z mojich najobľúbenejších, keď som sa sprvu do nej pustila, bola som dosť zmätená z toho, koľko všetkých možných fantastických a nadprirodzených postáv sa tu vyskytuje a chvíľu mi trvalo, kým som sa spamätala, čo sa vlastne deje.

Najsentimentálnejšia - Meyerová: Aj keď je Twilight Twilightom, je pravda, že práve vďaka tejto knihe u mňa začalo celé to šialenstvo ohľadom fantasy kníh a podobne. Aj keď sa za to teraz možno mnohí hanbíme, je pravda, že Twilight sa zaradil a ptaril medzi jedny z anšich najobľúbenejších kníh. Ja sama som ním bola opantaná a dodnes ho nezavrhujem a taktiež autorke dávam plus za knihu Hostiteľ.

Najviac ma držala v pozore alebo najnapínavejšia - Nespútaná, Pushing the Limits, Krásna katastrofa: A mnoho iných, ktoré možno nemajú nič spoločné s napätím, no predsa len to boli nervydrásajúce knihy, ktoré ma držali v pozore po celý čas, čo som ich čítala a nedokázala som sa od nich poriadne odtrhnúť (teda skoro vôbec).

Najviac ma potešila, alebo vďaka bohu za niektoré spisovateľky - VA, Mesto kostí, Rudá jako rubín: Všetky tieto knihy ma presvedčili o tom, že aj keď je na pultoch mnoho zaujímavých kníh, predsa len sú také, ktoré ma proste pri ich čítaní robia šťastnou a to už z rôznych dôvodov :)

Strach, hnev, šťastie, slzy, proste všetko  - Krásna katastrofa: Jedna z mojich naj naj kníh! Pri jej čítaní som bola ako na húsenkovej dráhe. Raz som sa hnevala, inokedy som žiarila, potom mi bolo do plaču. Proste je to skvelá kniha, možno aj vďaka tomu, že vo vás dokáže vyvolať všetky možné aj nemožné pocity.

2 komentáre:

  1. Vykúpenie bolo pre mňa dosť naprd zakončenie série :(
    Krásna katastrofa <3 pre mňa najlepšia kniha, ktorú poznám skoro naspamäť a hlášky asi všetky :) najlepšie ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to vážne skvelá kniha :)) A Vykúpenie bola katastrofa ani nehovor proste jooj . :)

      Odstrániť