nedeľa 12. januára 2014

Kde sú články a recenzie alebo nemám čas sa ani vyspať

Takže určite ste si všimli, že to teraz na blogu nie je zrovna sláva a že sa tu za posledný týždeň poriadne nič nestalo, no pravda je, že som sa cez prázdniny na všetko vybodla, no učitelia to nechápu a myslia si, že som sa furt len normálne učila a tak im príde normálne dám nám všetky písomky naraz. Šak načo by sme spali, jedli a nejako žili, keď môžeme stráviť všetko čas nad knihami. Čiže v skratke mám tak veľa učenia, že my z toho šibe, nemám čas poriande nanič, som mrzutá a nepríjemná a bojím sa, že budem mať problém sa dostať k blogu aj ďalší víkend. Dúfam, že áno, aj keď my ešte neprišli recenzné kúsky, no mám nápady na články, s ktorými sa chcem s vami podeliť. Potom pravdaže všetko doženieme, keďže som teraz zanedbala aj Wishlist. Dúfam, že mi prepáčite, no je pravda, že či chcem alebo nie, škola je pre mňa (bohužiaľ) momentálne prvoradá a tak sa jej musím venovať. Keď však všetok tento ošiaľ skončí, budem sa vám naplno venovať. Zatiaľ mám však pre vás takú otázku a to je, že:

Chceli by ste na blogu súťaž aj o neknižné ceny?

Neviem vám síce povedať, kedy bude najbližšia súťaž, no napadlo ma, či by ste mali záujem aj o ceny ako kozmetika alebo oblečenie, alebo proste o hocičo. Bola by som rada, keby ste sa vyjadrili v komentároch, dosť by mi to pomohlo :)
 

P.S.: Momentálne ma mrzí, že ani nemám čas sledovať iné úžasné blogy a že vôbec nemám prehľad, čo sa kde deje. :(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára