pondelok 30. decembra 2013

Knižná výzva na rok 2014 :)

Túto knižnú výzvu som objavila u Nikki a musím povedať, že sa mi mimoriadne zapáčila už len preto, že to bude moja prvá knižná výzva. Čo sa týka zmien, nie sú nejaké extra iba pár:
1. Prečítať 5 kníh v AJ - keďže angličtina nie je moja silná stránka a skôr preferujem iné jazyky, zmením to na češtinu, s ktorou zatiaľ vôbec nemám nejaký výrazný problém.
2. Prečítať 10 kníh z mojej knižnice (kúpených pred rokom 2014) - vzhľadom na to, že mám problém stihnúť prečítať knihy, čo mám zrecenzovať, alebo ktoré mám požičané z knižnice, pochybujem, že by som stihla ešte aj 10 z mojej knižnice a preto to zredukujem na 5. Ak by sa mi však nejakou náhodou podarilo aj viac, určite vám dám vedieť.

Prečítať 10 kníh z rôznych sérii:
  1. Rudá jako rubín
  2. Ukradnuté sny
  3. Pád anjelov
  4. Očarená nocou
  5. Serafína
  6. Malakandra
  7. Manželská pasca
  8. Beznádejná
  9.  
  10.   
  11.  
Prečítať 5 kníh z mojej knižnice (kúpené pred rokom 2014):
  1.  
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  
Prečítať 5 kníh v češtine:
  1. Rudá jako rubín
  2. Prekroč svúj stín
  3. Zelená jako smaragd
  4. Modrá jako safír
  5. Archív
Rozčítať 3 nové knižné série:
  1. Drahokamy
  2. Pád anjelov
  3. Divergencia
Prečítať 10 kníh, na ktorých prevládajú tieto farby:
  1. biela - Ukradnuté sny
  2. žltá/oranžová
  3. ružová - Rudá jako rubín
  4. červená
  5. modrá - Modrá jako safír
  6. zelená - Zelená jako smargd
  7. čierna - Prekliate mesto
  8. šedá
  9. hnedá/zlatá
  10. fialová
Prečítať knihy začínajúce na dané písmeno abecedy:  
  • A - Archív
  • B - Beznádejná
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • CH
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M - Mesto skla
  • N
  • O - Očarená nocou
  • P - Prekroč svúj stín
  • R - Rudá jako rubín
  • S - Serafína
  • T
  • U - Ukradnuté sny
  • V
  • Y
  • Z - Zelená jako smaragd
 Prečítať knihy 5 autorov rôznych národností:
  1. Ukradnuté sny
  2. Prekroč svúj stín
  3. Džínsový denník Lukášovými očami
  4. Malakandra
  5. Prekliate mesto
Prečítať knihy 5 nových autorov, ktoré som doteraz nečítala:
  1. Rudá jako rubín
  2. Pád anjelov
  3. Ukradnuté sny
  4. Prekroč svúj stín
  5. Pravda o večnosti
Prečítať 5 rôznych kníh, ktorých názov obsahuje: 
  • 1 slovo - Serafína
  • 2 slová - Ukradnuté sny
  • 3 slová - Prekroč svúj stín
  • 4 slová
  • 5 slov

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára